Impact rapporteren voor organisaties
Waarom en hoe werkt het?
Waarom en hoe werkt het?
Zichtbaarheid
Meetbaarheid
Rapporteren
Veelgestelde vragen
Wie kunnen activiteitenrapporten aanmaken?
Als een activiteit een einddatum heeft zal het systeem automatisch een activiteitenrapport aanmaken voor alle aanmeldingen die op match staan. Als een activiteit geen einddatum heeft dan kan de contactpersoon / organisatiebeheerder zelf die activiteitenrapporten aanmaken door op een button te klikken. Een gebruiker kan zelf ook activiteitenrapporten aanmaken en koppelen aan een activiteit van jouw organisatie. In dat geval ontvang je hier een bericht van.
Moet ik alle activiteitenrapporten handmatig bevestigen?
Ja, op dit moment is er nog geen optie om activiteitenrapporten in bulk te bevestigen.
Krijgt de gebruiker een bericht bij bevestiging / afwijzing?
Op het moment dat je het aantal gemaakt uren bevestigd krijgt de gebruiker daar bericht van. Een gebruiker krijgt niet automatisch bericht bij een afwijzing.
Moet een activiteitenrapport altijd gelinkt zijn aan een activiteit op het platform?
Ja, een activiteitenrapport moet altijd gelinkt zijn aan een activiteit van je organisatie. Je kan geen uren rapporteren van gebruikers als die niet gekoppeld zijn aan een activiteit.
Kan ik documenten toevoegen aan een activiteitenrapport?
Ja, dat kan. Op deze manier kun je bijvoorbeeld een foto of een certificaat kunnen delen met de gebruiker.
Kan ik een activiteitenrapport achteraf nog aanpassen?
Jazeker. Door op 'Detail' te klikken in de 'Impact' kolom kan je het rapport aanpassen.